swaghamra.blogg.se

En blogg om två människor i skogen med breda intressen och som dessutom väntar barn!

"Jag är sugen på nåt..."

Kategori: Christoffer

Oh lord, hur många gånger har jag inte hört de orden de senaste månaderna?

"Vad skriver du nu, skriver du något elakt?" Isabella ser mitt flin när jag skriver det här - har väldigt svårt att inte skratta lite för mig själv när jag tänker på hur förbannat gullig hon är i sin nyfikenhet.

Väx aldrig upp, bli aldrig tråkig. Det har jag intalat mig själv och dom orden skall jag föra vidare till våra barn - världen är grå och trist nog - vi färggranna personer behövs!

Åter till ämnet, sugenheten... Blodsockret bör hållas på stabil nivå, ty annars kan det sluta lite hursomhelst, historien om glassmaskinen t.ex... Vi lämnar det där, för husfriden... ;)

//C
Kommentera inlägget här: