swaghamra.blogg.se

En blogg om två människor i skogen med breda intressen och som dessutom väntar barn!

Jag är en hemsk människa...

Kategori: Christoffer

Att vara i ett förhållande innebär att man ska stötta varandra, inte tvinga in sin sambo i en biltvätt. Fast jag gör det ändå, man skall ju trots allt göra en sak varje dag som skrämmer en...

Var ju på RUL tidigare i veckan, en helt magiskt upplevelse - att få så vårt lilla frö (som dessutom inte är så litet längre) in action. Klart att man alltid känner en oro, men att höra de där fyra magiska orden "Allt ser jättebra ut" gjorde mig på något sätt lite extra stolt.

Regnet öser ner och man får vara riktigt lycklig över att inte ha någon semester - den hade varit rätt så ovärd med tanke på väderleken :D

Nu skall jag skämma bort min kvinna med skaldjur och pussar!

//C
Kommentera inlägget här: