swaghamra.blogg.se

En blogg om två människor i skogen med breda intressen och som dessutom väntar barn!

Separation...

Kategori: Isabella

..om än bara för några dagar. 

Befinner mig hos mina föräldrar i några dagar för att det ska klaffa med jobbet, börjar 06.00 och kan åka från mina föräldrar tio minuter innan. För att få sova lite extra medans fröfabriken jobbar stenhårt är så värdefullt.
Det är så svårt att vara i från min älskade sambo, trots att han alltid finns med mig. Dels runt mitt vänstra ringfinger men också att hans barn ligger i min kropp. Det är jobbigt att vara ifrån vår fyrbente också! 

Imorgon har vi faktiskt känt varandra i ett helt år. Detta år har gått så snabbt men samtidigt känns det som 10 år sedan. För ett år sedan stod jag ledsen och vilsen och tröstade mig själv bäst jag kunde, och en dag så fanns han bara där och nu är det vi varje dag framåt. Jag har redan börjat räkna oss två som tre, vårt frö❤️
Jag älskar vår lilla familj, vi två, barn och hund!

Nästan en ett år gammal bild på oss, min bakgrundsbild på telefonen sedan dess! 

//IS
Kommentera inlägget här: